Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
реєстрація вхідної кореспонденції, внесення в базу даних автоматизованої системи електронного документообігу необхідних реквізитів документів;
перевірка наявності попередніх надходжень, у разі виявлення листування, проставляння його номера на документі;
проставляння на документі вхідного реєстраційного номера;
створення реєстрів передач зареєстрованої вхідної кореспонденції;
відповідальність за збереження отриманої вхідної кореспонденції, своєчасність і правильність її реєстрації;
ведення обліку отриманої кореспонденції;
здійснення підшивки та оформлення наглядових проваджень та справ;
забезпечення збереження службової інформації про громадян, що стала відома під час виконання обов'язків, а також іншої інформації, яка згідно з законодавством не підлягає розголошенню;
оформлення закінчених діловодством документів для здачі в архів;
складання зведень про документообіг
|
Умови оплати праці
|
Посадовий оклад – 2750 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, надбавка за інтенсивність, премія - за наявності достатнього фонду оплати праці
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
копія паспорта громадянина України;
письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, резюме у довільній формі;
письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
копія (копії) документа (документів) про освіту;
заповнена особова картка встановленого зразка;
посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби - до 18 години 05 грудня 2017 року
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу
|
07 грудня 2017 року, 15 год., прокуратура Львівської області, м. Львів, проспект Шевченка, 17-19
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Черник Віталій Зенонович,
(032)-235-83-73, (032)-235-84-01,
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
вища за освітнім ступенем не нижче молодший бакалавр або бакалавр
|
2.
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
3.
|
Володіння державною мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Якісне виконання поставлених завдань
|
вміння надавати пропозиції, їх аргументувати;
адаптація до змін та прийняття нових підходів у вирішенні поставлених завдань
|
2.
|
Командна робота та взаємодія
|
уміння працювати в команді;
неупередженість та об’єктивність
|
3.
|
Технічні вміння
|
вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення
|
4.
|
Особистісні компетенції
|
інноваційність такреативність;
орієнтація на обслуговування;
самоорганізація та орієнтація на розвиток
|
Професійні знання
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
1.
|
Знання законодавства
|
|
2.
|
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
Інструкція з діловодства в органах прокуратури України;
Типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію
|
|
|
|