ведення діловодства у місцевій прокуратурі;
ведення обліку вхідних, вихідних і внутрішніх документів;
реєстрація вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції в Єдиній системі статистики та аналізу;
підготовка зведення про документообіг;
прийом та передавання документів факсом;
оформлення вихідних документів і своєчасна їх передача для відправки;
проставляння відміток в картках про здані оперативними працівниками документи;
підшивка в хронологічному порядку документів в наглядові провадження і справи після відповідної відмітки оперативного працівника чи керівника;
передача скарг, справ, інших документів керівнику, заступникам, в архів;
заведення та формування наглядових проваджень та справ;
контроль за строками виконанням документів, інформування працівника про затримку їх виконання;
спільно з керівником складання номенклатури справ;
зведення виконаних документів в справи, підготовка, оформлення закінчених діловодством документів для здачі в архів прокуратури, підготовка описів справ;
ведення книги обліку документів;
ознайомлення, згідно вказівки керівника, заступників, оперативних і технічних працівників з документами;
ведення облік документів з грифом ДСК;
реєстрація, зберігання та використання документів справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію;
ведення облік документів, які передаються оперативним працівникам;
підшивка документів та звернень;
підготовка документів до розмноження та розсилки тощо
|