|
- ведення діловодства у Львівській обласній прокуратурі, шляхом обліку у відповідних системах вхідних, вихідних, внутрішніх документів, наглядових проваджень, внесення відомостей про їх рух,
- здійснення реєстрації, передачі та ведення обліку документів з грифом "Для службового користування",
- перевірка правильності оформлення вихідних/внутрішніх документів, реєстрація їх в системі СЕД,
- відправлення, контроль за виконанням документів на паперових і електронних носіях,
- завчасне інформування керівника структурного підрозділу про випадки затримання виконання документів,
- формування документів у справи, наглядові провадження, їх зберігання та використання,
- участь у складанні номенклатури справ, описів справ постійного, тривалого зберігання, актів про виділення документів для знищення, описів справ про передачу до архіву Львівської обласної прокуратури,
- участь у розробці проектів наказів з питань діловодства.
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад – 5500 грн, надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами).
|
Інформація про строковість призначення на посаду
|
строково; на умовах строкового трудового договору на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
|
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання
|
1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року
№ 246 (із змінами);
2) резюме за формою згідно з додатком 2¹, в якому обов’язково зазначається така інформація:
- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);
3) заява, в якій особа повідомляє що до неї не застосовуються заборони, визначені частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей тощо.
На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.
Інформація подається до 17 год 30 червня 2021 року через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС (career.gov.ua).
|
Додаткові (необов’язкові)
документи
|
заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби.
|
Дата і час початку проведення тестування кандидатів.
|
2 липня 2021 року о 10 год – проводиться дистанційно, шляхом використання кандидатом комп’ютерної техніки та підключення через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби.
|
Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)
|
Львівська обласна прокуратура
м. Львів, проспект Шевченка 17-19
(проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
|
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)
|
Львівська обласна прокуратура
м. Львів, проспект Шевченка 17-19
(проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Коцур Анна Юріївна
(032) 235-83-55
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1
|
Освіта
|
вища освіта не нижче ступеня
молодшого бакалавра або бакалавра
(спеціальність «Право»/ «Правознавство»)
|
2
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
3
|
Володіння державною
мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
Цифрова грамотність
|
- рівень впевненого користувача Word, Excel;
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
- вміння використовувати системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків;
- здатність уникати небезпек і цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані.
|
Професійні знання
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
Знання законодавства
|
Знання:
- Конституції України;
- Закону України «Про державну службу»;
- Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.
|
Знання законодавства у сфері
|
Знання:
- Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України.
|
|
|
|
|