Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

29.06.2021 Головного спеціаліста відділу фінансування та бухгалтерського обліку Львівської обласної прокуратури на умовах строкового трудового договору на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

Додаток № 3
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника
Львівської обласної прокуратури
від 29 червня 2021 року № 1421к
 
 
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» -  головного спеціаліста відділу фінансування та бухгалтерського обліку Львівської обласної прокуратури на умовах строкового трудового договору на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
 
Посадові обов’язки
Забезпечує:
- дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності;
- роботу щодо ведення бухгалтерського обліку та звітності;
- фінансову дисципліну;
- зберігання первинних документів, облікових реєстрів  та своєчасне подання їх до архіву;
- ведення діловодства відділу відповідно до номенклатури справ.
Здійснює:
- операції по прийому, обліку, видачі та зберіганню грошових коштів із дотриманням правил, що забезпечують їх збереження. Веде на основі прихідних та розхідних документів касову книгу. Суворо дотримується встановленого ліміту залишку готівки в касі.
- облік розрахунків з підзвітними особами Львівської обласної прокуратури, перевіряє правильність заповнення авансових звітів і витрачання коштів за призначенням;
- забезпечення ведення електронного діловодства в «Система електронного документообігу»;
- внесення інформації про: укладені договори, додатки до договорів, стан виконання договорів, акти(накладні) в розрізі товарів, робіт, послуг, а також по окремих звітах на єдиний веб - портал використання публічних коштів «Є-Дата»;
-книги обліку внутрішніх документів, наказів керівника обласної прокуратури, вихідної кореспонденції, журнал реєстрації вхідних документів з грифом «Для службового користування», картки аналітичного обліку фактичних та касових витрат, відкритих (виділених) асигнувань та капітальних видатків;
- проводить оформлення бухгалтерських та інших документів для передачі в установленому порядку до архіву;
- оприлюднює інформацію передбачену в установленому порядку як доступ до публічної;
- контроль за наданням відповідей на запити згідно термінів чинного законодавства.
Готує:
- до друку меморіальний ордер № 1;
- проекти відповідей на звернення та публічні запити фізичних та юридичних осіб, структурних підрозділів обласної прокуратури з питань що належать до компетенції відділу;
Бере участь:
- у складанні періодичної та річної звітності;
- в проведенні щорічної інвентаризації.
Веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно – правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.
Дотримується вимог нормативно-правових актів щодо :
- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій.
Виконує роботу тимчасово відсутніх працівників відділу, окремі доручення керівництва та начальника відділу.
Постійно вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію.
Виконує у межах компетенції інші завдання і службові доручення керівництва обласної прокуратури та відділу.
Умови оплати праці
посадовий оклад – 5500 грн, надбавки та доплати відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами).
Інформація про строковість призначення на посаду
строково; на умовах строкового трудового договору на час перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання
1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року
№ 246 (із змінами);
2) резюме за формою згідно з додатком 2¹, в якому обов’язково зазначається така інформація:
- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);
3) заява, в якій особа повідомляє що до неї не застосовуються заборони, визначені частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей тощо.
На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.
Інформація подається до 17 год 5 липня 2021 року через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС (career.gov.ua).
Додаткові (необов’язкові)
документи
 
заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби.
Дата і час початку проведення тестування кандидатів.
8 липня 2021 року о 10 год – проводиться дистанційно, шляхом використання кандидатом комп’ютерної техніки та підключення через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби.
Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)
Львівська обласна прокуратура
м. Львів, проспект Шевченка 17-19
(проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)
Львівська обласна прокуратура
м. Львів, проспект Шевченка 17-19
(проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Коцур Анна Юріївна
(032) 235-83-55
Кваліфікаційні вимоги
1
Освіта
вища освіта не нижче ступеня
молодшого бакалавра або бакалавра
 
2
Досвід роботи
не потребує
3
Володіння державною
мовою
вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога
Компоненти вимоги
Цифрова грамотність
  • рівень впевненого користувача Word, Excel;
  • вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
  • вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
  • здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
  • вміння використовувати системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків;
  • здатність уникати небезпек і цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані.
Професійні знання
Вимога
Компоненти вимоги
Знання законодавства
Знання:
  • Конституції України;
  • Закону України «Про державну службу»;
  • Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.
       
 
 

кількість переглядів: 356